Részletes audit, amiből kiderül, hol vannak honlapod gyengepontjai és milyen lépésekkel tudod kijavítani őket.
technikai áttekintés | UX/UI | tartalom | CRO
Részletes audit, amiből kideül, hol vannak honlapod gyengepontjai és milyen lépésekkel tudod kijavítani őket.
technikai áttekintés | UX/UI | tartalom | CRO
Te nap, mint nap a vállalkozásodon dolgozol, kívülről ismered az ajánlatod és az oldalad. Ilyenkor megtörténhet, hogy nem látod a “fától az erdőt”. Egyszerűen nem érted, miért nem hoz több ügyfelet az oldalad. Pedig úgy érzed, az ajánlatod rendben van, honalpod is kész és még akár hirdetsz is, de valami hiányzik.
Ilyenkor jön jól egy alapos átvizsgálás, ami rámutat azokra a fejlesztendő pontokra, amiket kijavítva végre elindulnak azok az eredmények, amiket (el)vársz az oldaladtól.
Hiába van technikailag tökéletesre csiszolva az oldalad, ha az ajánlatod gyengécske. És fordítva. De még az is lehet, hogy minden rendben, csak éppen nem érkezik elég látgoató az oldalra, hogy szemmel látható eredményt érj el.
Amit én csinálok, hogy a vállalkozásoddal, ügyfélszerzéseddel és ajánlatoddal együtt vizsgálom meg a honlapod. Ezekkel együtt tudok használható és eredményeket hozó tanácsokat adni
Minden területet szóbakerül, ami befolyásolja a weboldalad teljesítményét
Csak úgy tudunk labdába rúgni, ha látjuk és értjük melyik ligában focizunk. Megnézem a versenytársakat, és kitaláljuk, hogyan tudnál eléjük kerülni.
Száraznak tűnhet, de nem lehet kihagyni. Csak annyit “technikázunk” ami ahhoz kell, hogy látogatóid élvezzék az oldal használatát és a Google is a kegyeibe fogadjon
Te is érzed, amikor egy oldalon minden a kezed alá van téve. Nem kell látni, egyszerűen érzed, hogy logikus, jól használható. Ezt a faktort keressük nálad is.
Hiába van szépen becsomagolva, az ajánlat a tartalmától lesz meggyőző, vagy halálra ítélt. Megvizsgálom, hogy érthető és elég erős-e az ajánaltod. És természetesen adok pár tippet, mivel lehetne mégjobb.
Jó a forgalom, főleg, ha ingyen van. ha szeretnél egy szeletet kivágni magadnak a Google 171.000.000.000 havi látogatójából, akkor keresőoptimalizálnod kell. Megmutatom hogyan.
Az egyik a jogi megfeleléshez kell, a másik, hogy jobbá tedd az oldalad. Kötelező elemek, mégis sokszor hiányoznak. Átnézem, hogy nálad hogy állnak a kötelező körök.
Bár a nevében audit, inkább egy tanácsadást fogsz kapni. Egy 80 pontból álló szempontrendszer alapján vizsgálom át az oldalad, de utána ezt nem csak egy PDF-ben átküldöm, hanem egy 1-1,5 órás meetingen bemutatom neked és úgy öteletek, mintha a saját vállalkozásmról lenne szó. Így a látottak megértése és gyakorlatba ültetése is sokkal egyszerűbb és élvezetesebb lesz.
Kotán Balázs Tamás ⭐⭐⭐⭐⭐
akitatkarito.hu
Az előzetes konzultáción nagyon érdeklődő és nyitott volt a nem éppen hétköznapi témám ellenére is. Jól célzott kérdésekkel, szuperül irányította a beszélgetést, aminek a prezentációnál meg is lett az eredménye. 🙂
Messze nem vagyok szakember, de úgy mondta el az észrevételeit és a javaslatait, hogy minden szavát értettem. Szakmai, profi, de a hétköznapi ember számára is érthetően kommunikál.
Elkezdtem beépíteni a weboldalamba amiket átbeszéltünk, és már volt aki azt az 1-2 kisebb változást is észrevette, és pozitívumként meg is említette.
Szívből ajánlom mindenkinek!
Kiss Jakabfy Eszter ⭐⭐⭐⭐⭐
Dúla és más
Gergővel egy weboldal audit miatt vettük fel a kapcsolatot, csak online történtek az egyeztetések viszont nagyon gyorsan tudtunk együtt dolgozni még úgy is, hogy miattunk voltak csúszások.
Gyors, precíz és olyan kérdésekre/hibákra is felhívta a figyelmünket olyan dolgokra amik eddig még csak meg sem fordultak a fejünkben.
Ha valaki szeretné, hogy egy profival ellenőriztetni weboldalát mindenképp ajánlanám Őt.
A legjobb az egészben, hogy az elemzés felvételét is megkaptuk, így bármikor tudunk belőle dolgozni.
Kósa Norbert ⭐⭐⭐⭐⭐
jumbowebshop.hu
Minden projektet izgatottan várok az új kihívások miatt. A célom mindenhol ugyanaz: az adott terültet kiemelkedő weboldalát elkészíteni. Ahogy a kutatás során felmérem a versenytársakat, mindig kirajzolódik, mik a legjobb megoldások és hogy mi az, amiben tudok ügyfelemnek még jobbat adni.
Szeretek a weboldalakra a marketing gépezet részeként tekinteni. Épp ezért Minden esetben marketinges szemmel, értékesítés orientáltan építem az oldalakat.
A közös munkát egy online meetinggel kezdjük, ahol megismerlek téged, a vállalkozásod, weboldalad és céljaid. Kérdésekkel bombázlak, hogy pontosan lássam mire van szükséged, hol lehet elakadásod
Beleásom magam a piacodba és az oldaladba. Végigmegyek az összes szemponton, amivel még több pénzt szerezhetsz az oldaladon keresztül. Ezeket pedig akciótervvé és konkrét lépésekké alakítom át.
Egy második meetingen az egészből kapsz egy prezit. Még több ötlettel, példával és gyakorlati tanáccsal. Természetesen megválaszolom minden kérdésed, hogy semmi bizonytalanság ne maradjon benned. A cél, hogy a meeting végére pontosan lásd, merre tovább.
Elküldök minden anyagot neked: a prezentációt, a meetingünk felvételét és ha másról is szó esik pl: linkek, pluginek stb. azokat is ebben a csomagban küldöm.
Ha nem vagy elégedett, visszafizetem a teljes audit árát. Ilyen egyszerű. Azt szeretném, hogy az auditról olyan ötletekkel és tervekkel tele távozz, amik pár héten belül visszahozhatják az audit árát.
Az audit célja az értékadás. Nem egy apropót keresek, hogy betegyem a lábam a vállalkozásodba, hogy aztán mindenfélét tukmáljak rád. Sőt, azt is megmondom, ha valami tökéletesen rendben van. Természetesen, tudunk segíteni a gyakorlati lépések megvalósításában, de a cél, hogy tisztábban láss, nem az, hogy vásárolj.
(+ÁFA)
Még van, amire nem kaptál választ? Itt megtalálsz minden gyakran felmerülő kérdést.
Minden meetingünket online tartjuk Google Meeten, így az országból, sőt a világból bárhonann tudunk beszélni.
Amire mindenképp szükség van, hogy az első meetingen őszintén és legjobb tudásod szerint válaszolj a kérdéseimre. Illetve, ha van az oldaladhoz kötve Google Analytics és/vagy SearchConsole és/vagy hőtérkép, akkor ezekhez is kérek majd hozzáférést, hogy tisztábban lássam a mostani állapotot. (de az sem gond, ha most még nem tudod pontosan ezek mik is :))
Természetesen. Szolgáltatóként és webshopként is sokat profitálhatsz az auditból.
Röviden, így tudom a legtöbb értéket adni. Korábban auditáltam bérelhető webshopokat és egyedi fejlesztéseket is, de abban kevésbé vagyok járatos és nem akarom, hogy olyanokat mondjak, amiket nem tudsz használni, mert pl.: adott keretrendszerben nem megvalósítható.
Attól függ. Ha úgy érzed egy profi csapat mindent tökéletesen összerakott neked, akkor nem érdemes. Inkább várd meg, hogy milyen eredményeket hoz. Viszont, ha magadnak raktad össze az oldalad, vagy nem vagy biztos a szakemberben, akire rábíztad az oldal építését, inkább beszéljünk, mert jó néhány gyerekbetegséget ki tudunk szúrni már az elején.
Kb. 1 hét. Az első meetingre azonnal a jelentkezés után keresünk időpontot. És ezen a meetingen már megbeszéljük az audit bemutatásának időpontját, ami általában kereken egy héttel később szokott lenni.
Az első meeting után, utalással tudsz fizetni. Ezzel elköteleződünk egymás felé és én azonnal nekilátok az audit elkészítésének.
Az audit ára 35.000 Ft(AAM). Ennek az ára egyetlen hiba kijavításával is hamar megtérülhet.
Ahhoz, hogy ne egy sablon doksit kapj e-mailben átdobva, hanem legyen időm és terem foglalkozni mélységében az oldaladdal, csak fizetős formában tudom adni. Ráadásul komoly cégvezetőkkel és vállalkozókkal szeretek együtt dolgozni, akik fejleszteni szeretnének a cégükön. Amúgy meg csak akkor kell fizetned, ha elégedett vagy a kapott anyag minőségével.
Az auditon valószínűleg ki fog jönni néhány fejlesztendő terület. Ha szeretnéd, hogy ezt én javítsam ki, természetesen szívesen segítek.
Az űrlap kitöltésével tudsz jelentkezni az auditra. Ezután tudsz egy online időpontot foglalni, ahol az audithoz szükséges válaszokat megkaphatom
+3630/729-4220
gergo@empiredesign.hu
Itthon egyedülálló korlátlan grafikus szolgáltatásunkat pénzvisszafizetési garanciával tesztelheted!