Az arculati színeknekben megjelenő kék és narancs kombináció meleg összhatást kelt és jól szimbolizálja a központban fellelhető programok vízi és szárazföldi tematikáját. A logó pedig egyszerűen, mégis kifejezően jeleníti meg a diófát és a ház motívumot is.
A weboldalnál a kialakított arculati elemeket használtuk és több körös tesztelés után alakítottuk ki a megfelelő felépítést, melyet WordPress + Hello Theme alapokra, Elementor Proval készítettünk. A főoldalról azonnal láthatók a közelgő események és tematikusan, korosztály szerinti bontásban az összes elérhető foglalkozás.
Viszont az elemek között kellő mennyiségű értékesítési szöveg is helyet kapott, hogy az újonnan érkező látogatókban bizalmat ébresszünk és biztosítsuk őket, hogy jó döntést hoznak, ha ellátogatnak a Diófa Házba.
A workshop jelentkezőknek létrehoztunk külön foglaló rendszert WP Amelia segítségével, mely automatikus értesítést küld a jelentkezőnek és a terapeutának is. A naptár nézetben átláthatóan jelennek meg a közlegő workshopok, ahonnan azonnali jelentkezési lehetőség is van.
Hogy a sok terapeutával könnyű legyen a közös munka, egy belső, kimondottan terapeutáknak készült felületet is kialítottunk, ahol egyszerűen tudják jelezni az új eseményeket, foglalkozásokat és észrevételeiket.