20 perc alatt átolvasható, 1 óra alatt beépíthető lépések, amivel felveheted a harcot a növekvő hirdetési költségek ellen.
Töltsd le az ingyenes ebookot még ma és szerezz több vásárlót egy ebédszünetnyi munkával.
Ahogy a hirdetési költségek egyre emelkednek, egyre nehezebb nyereséget termelni a webshopoddal. Nem elég csak látogatókat terelni az oldaladra. A valódi kérdés az, hogyan alakíthatod át őket fizető vásárlókká.
Megmutatjuk, hogyan érheted el, hogy a konkurensek helyett nálad költsenek a látogatók, és szerezheted meg a kulcsot a nagyobb profit felé vezető úton!
A konverzióoptimalizálás (CRO) célja, hogy a webshopod látogatói közül minél többen váljanak vásárlóvá, így növelve a bevételeidet anélkül, hogy több pénzt költenél hirdetésekre.
Azáltal, hogy folyamatosan finomítod a felhasználói élményt és a vásárlási folyamatot, maximalizálhatod a bevételed, és lépéselőnybe kerülhetsz a versenytársaiddal szemben.
A CRO egy olyan tereület, amivel 2024-ben foglalkoznia kell egy webshopnak, ha sikeres akar lenni. Itt és most megmutatjuk neked az első lépéseket.
Az elmúlt 6-7 évben több tucat webshoppal kerültem kapcsolatba. Csináltam nekik Facebook és Google hirdetéseket és e-mail marketinget is. Végigvittem velük több black friday és karácsonyi kampány őrületet.
És tudod mit tanultam meg ez alatt?
A forgalom beterelése még csak fél siker. Sajnos testközelből láttam, ahogy több százezres hirdetési költségek égnek el a roszul optimalizált webshopokon, elhagyott kosarakon.
Az a célom, hogy a magyar webshopok is megismerjék mire képes a konverzió optimalizálás. És a legjobb benne, hogy ezzel nem csak a tulajdonosok, de a vásárlóik is nyernek.
Itthon egyedülálló korlátlan grafikus szolgáltatásunkat pénzvisszafizetési garanciával tesztelheted!